“שיווק נכון.” כולם מדברים בסיסמאות וכותרות. אבל יש עסק לנהל ולא תמיד נמצא הזמן כדי להתמקד בעבודה החשובה של השיווק, לכן הצורך בשיווק חיצוני ומקצועי (outsursing)נהיה הכרחי אל מול תהפוכות המדיה וצריכת המידע באופן מהיר וחד. מה זה שיווק נכון ? כמה הדברים משתנים בין עסק לעסק אם בכלל ? באילו מוצרים כדאי להתמקד ? והאם למתג מוצר או את כל העסק בתקציב קיים ? מהו תקציב שיווק ? איך באמת מביאים לקוח רק דרך מסר צבעוני הנחשף לשניות בודדות ? שאלות רבות ונכונות בעיקרן שחייבות להישאל לפני כל בניית אסטרטגיה שיווקית. שאלות שאנו יודעים לשאול ולהכווין לתשובה נכונה שתעבוד טוב בשטח. שגרת יומכם העמוס אשר מתרוצץ בין הייצור לבעיות העובדים וניהולם, בין הריצות לבנקים, וגבייה מלקוחות וכמובן ביצוע המכירות בפועל בארץ ובעולם, הרכש ההתנהלות מול הרשויות, וכמובן המשפחה לא תמיד מאפשרת את הזמן הדרוש לבניית הפלטפורמה השיווקית אשר מחויבת בכל עסק כדי להיראות טוב יותר למכור הרבה יותר וכמובן בקלות יתירה עם התפתחות המדיה והניו מדיה. בעלי העסקים שכן מוצאים את הזמן, לומדים את התחום תוך כדי תנועה ומתחילים להתנהל עם מתכנתים מעצבים ומקדמים ללא שפה משותפת נכונה ובהיעדר ניסיון ומקצועיות מוצאים את עצמם מול כספים שהשקיעו על השיווק ללא תמורה ראויה ויחסי המרה נכונים בין הכסף שהשקיעו, לגידול המכירות בפועל, מה שיוצר לאחר זמן סוג של ייאוש ועבודה מקרטעת במחלקה החשובה הזאת. closure מתמחה במכירות. זה הבסיס לכל המחלקות המקצועיות שפתחנו. אנחנו נבנה עבורכם את הפלטפורמה השיווקית מרמת הקרייאטיב ובניית תקציב שיווק נכון וקליל דרך הקמת האתרים הקמפיינים והפרסומים עד קבלת הליד (לקוח פוטנציאלי) והמרתו למחלקת המכירות באופן ממוקד ואפוי לסגירת העסקה.
אם זה לא מוכר זה לא יצירתי
דייויד אוגבלי
אהה ועוד דבר, אנחנו לא רק מכוונים ומייעצים, אנחנו אנשי עבודה. המטרה והיעד שלנו הוא הביצוע הנכון בשטח והבאת קבלות לכל תוכנית שעבדנו עליה. לפני כל המלצת תקציב / אפיון / קמפיין / מיקוד מסרים וכו’ אנחנו לומדים את העסק שלכם/ן היטב וכותבים תוכנית (sales strategy) והיא מאכלסת בתוכה את הדברים החשובים הבאים:
עבודת תחקיר רחבה על מחלקות העסק ומתחריו, וכן על השוק וקהל היעד הנוכחי והאופציונאלי.
פיתוח עסקי למטרת העסק ויעדיו, וכן פיתוח מחדש למוצרים הקיימים והתאמתם ל”רוח החדשה” שנוצרת עכב התוכנית. עם דגש על חידוד צורך הלקוח והפתרון שהעסק יודע לתת.
בנייה ותכנון (קרייאטיב) של השפה הגרפית למוצרי השיווק (מיתוג) כגון לוגו אתר אינטרנט, פלאיירים, סרטוני תדמית, פרסומות, מוצרי קד”מ ועוד. בצמוד ובהתחשב לתקציב המדויק שייקבע מעסק לעסק.
עיבוד הנתונים, ניהולם, והכנתם למחלקת המכירות באופן צמוד, הכול כדי להגיע ליעד העיקרי שהוא גידול המכירות כמובן.