כשמכירות ורשת נפגשות.
לא יודע אם אתם זוכרים אבל אמזון הייתה חנות קטנה ברשת שמכרה ספרים שאין בחנויות ספרים רגילות, כולה ספרים מיוחדים, אז איך לעזאזל הפך הבעלים של אותה חנות לאיש העשיר בעולם לכמה שעות במהלך חודש יולי ב2017 עם הון אישי של 95 מליארד דולר שהם בעצם 17 אחוז משווי החברה שלו שנאמדת ב510 מליארד דולר, לכמה שעות הוא עקף את גייטס רק כי הוא הקים אתר מקוון ? האם הרעיון שלו היה מהפכני ? האם הפנייה ללקוח הסופי היא מכריעה או הלוגיסטיקה המתוחכמת ? האם הידע שלו בתור מתכנת או השאיפות להיות חברת תעופה ציבורית לחלל ?
המותג שלך הוא מה שאנשים אומרים עליו כשאתה לא נמצא בחדר
ג׳ף בזוס
כותב המאמר : חן נאמן