שירות הדגל שלנו “ביצוע מכירות” הוא שירות שמקנה שקט תעשייתי במחלקת המכירות שלכם.
“למכור קרח לאסקימוסים” הביטוי הנהדר הזה הפך אצלנו בתחום לסוג של מדד על טיב איש המכירות באשר הוא. מסתבר שמכירת קרח אי שם בחור יבש וקפוא מעיד על יכולת אבסולוטית בעולם של מיליארדים, אינטרסים, מדינות ופוליטיקאים.
מאות מאמרים והרצאות נכתבו והתחבטו בשאלה העיקרית וההכרחית בתחום שהיא – מה הופך איש מכירות למוכר קרח באנטרקטיקה הקפואה? האם צריך לדחוף או לעייף ? האם חייב לשכנע או לגרום ללקוח להשתכנע ומה ההבדל בכלל בין שני המושגים? מה זה שיווק נכון שיגרום לגלגל המכירות לנוע קדימה? ואיך מוכרים למישהו שבכלל לא שמע על העסק או על המוצר שלך?
לדעתנו, השאלה החשובה ביותר שצריכה להישאל היא “האם את\ה מתאימים לתפקיד המוכר? “ קחו סוכן שטח או יועץ מכירות אצלנו לדוגמא, הוא יודע שהוא לא מתאים להיות קבלן או צייר כי יכולות היצירה הפיזיות שלו נמוכות ברמות מחרידות, לכן לא יצייר ולא יבנה לעולם בעצמו. אנחנו נעדיף לתת למישהו טוב ומוכשר לעשות את התפקיד שלו, כמובן בתנאי שננחה אותו כדי שיעשה הכול לפי החזון שלנו.
מתוך ההבנה הזאת בעצם מתחילה להיבנות המחלקה שמתעסקת במכירות העסק. ההבנה הזאת תגרום למציאת האנשים המוכשרים והאמביציונרים ביותר כדי להגיע כל פעם ליעד חדש.
מכירות זה תהליך מי שמכיר אותו משוט מנצח.
חן נאמן
בדיוק כמו בחירת עורך דין ורואה חשבון, כך צריכה להיות בחירת אנשי השיווק והמכירות. ובדיוק כמו שבוחרים אסטרטגיות כלכליות או משפטיות כך צריך לבנות מוצר ואת הדרך אליו. ואם אין לעסק מספיק כסף או משאבי ידע וכוח אדם להקים מחלקה מקצועית כזו הוא חייב לפנות לגורם חיצוני (outsourcings) שיעזור לו ויפתח לו את האפיקים עם חשיבה יצירתית וממוקדת, על פי מה שכן יש לו. ואם אין לו שימכור. אנחנו כאן כדי להגיד את גם דברים לא נחמדים.
אנחנו בCLOSURE מכירים מחד את הצרכים של תחום השיווק ומאידך את שגרת יומם העמוס של מנהלי החברות והעסקים בכפוף לתקציבים השונים והמשתנים וראינו צורך להקים גוף מקצועי שיתעסק מכירות, ינשום מכירות, ויחשוב מכירות כדי לגשר על הפערים השונים שנוצרים כל הזמן במחלקה מה שגורם כמובן להאטה או אי גדילה במחזור המכירות.אנו מכירים את שגרת יומכם העסוק ואנחנו מאמינים שמי שיודע לבנות ארונות או לייצר נייר או לייבא מוצר כלשהו מסין שימשיך להתעסק בזה כי זוהי המומחיות שלו. המומחיות שלנו היא למכור, לכן אנחנו נעשה את זה בשבילכם אסטרטגי מהיר וממוקד.
היתרונות הבולטים בשירות:
גמישות – היכולת לרכוש אותו לתקופות קצובות שייקבעו מראש ובמיקור חוץ (outsursing)
תוצאה – הרווחים נגזרים מגידול המכירות בפועל ובכפוף להצלחת תוכנית שנבנית בתחילת התהליך (saela stretgy)
בכל פרויקט יש תקופת פיילוט של 3 חודשים בה נבחנת החברה בתפקודה ויעילותה. באם לא נגיע ל50 אחוז מהיעד שאותו הצבנו, תסתיים תקופת ההתקשרות, ומחצית מתשלומי הלקוח יוחזרו לאלתר.
השלבים הינם בעצם התהליך שכל חברה צריכה לעשות באופן מסודר כדי להגדיל את הפעילות שלה, אך לא תמיד יש זמן/רצון/הבנה לעשות את כל השלבים By the book מה שגורר בזבוז אנרגיה ומשאבים מיותרים.
שלב א’- הכרת החברה והמוצר.
סדרה של 3 פגישות ומחקרי שוק כדי להבין טוב את המוצר והחברה, על מנת למצוא נקודות יתרון שיאפשר מכירה קלה יותר והיבדלות מהמתחרים.
שלב ב’- תכנית Sales strategy.
התכנית נבנית מהפגישות בשלב א’, והיא כמין תכנית עבודה שעוזרת לכל בעלי העניין להתמצות בפרטי המוצר והמחלקה, מרמת כדאיות והבנת השוק, עד רמת החפיפה לפקידת טלמיטינג. הכול באופן מסודר ובהיר. התכנית מאכלסת בתוכה את כל הממצאים שנאספו ועובדו ליעדים ומטרות, וכן תכניות עבודה רבעוניים ושנתיים, תקציב שיווק ופרסום, בניית מערך מחלקת המכירות והדרכתה, תיקי חפיפה, תסריטים ועוד.
שלב ג’- פלטפורמה שווקית- הגדלת יחסי המרה.
כחלק מביצוע התוכנית יש למקד או לבנות מחדש את האסטרטגיה השיווקית אצל הלקוח, כך שנוכל לקבל לידים ממוקדים וכבדים הישר לתסריטי השיחה הממוקדים שיסגרו את השלבים הראשונים בדרך למכירה.
שלב ד’- ביצוע מכירות והגדלת המחזור בפועל.
לאחר השלמת השלבים הראשונים שנערכים כחודש עד שלושה חודשים (תלוי מאוד ברמת מוכנות הלקוח) הצוות שבנוי ומודרך כל הזמן, מתחיל לבצע את המכירות על פי היעדים שהוצבו לו..
קלואז׳ר היא החברה היחידה בשוק שנותנת סל שירותים מושלם שייתן לך ראש שקט.
חבילת שיווק ומכירות
A כתיבת תוכנית משימות והפעלה עפ"י יעדים
בנייה /שדרוג אתר
בניה/שדרוג שפה גראפית
סרטון תדמית/פרסומת
ניהול דף פייסבוק ואינסטגרם
ניהול קמפיינים גוגל
ניהול קמפיינים פייסבוק
"בוט" הודעות מסנג'ר
אכסנה וניהול אתר
40 שעות חודשיות ביצוע מכירות בפועל
יעוץ בביצוע מכירות